Yoga lessons & a short trip to home land. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Eva Breugel - WaarBenJij.nu Yoga lessons & a short trip to home land. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Eva Breugel - WaarBenJij.nu

Yoga lessons & a short trip to home land.

Blijf op de hoogte en volg Eva

25 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi there loves,

Zoals ze hier allemaal 'love' tegen alles en iedereen zeggen, ik begin er aan te wennen! Maargoed mijn tweede stage week, veel gebeurt, maar een hele leuke week! Waar te beginnen, ik denk bij het meest spannende! Ik ga officieel meewerken aan 'Arabian Nights'. Het theaterstuk wat te zien zal zijn in December en het is dus de kerstvoorstelling! Het zal een familie show zijn over de Arabian Nights-verhalen. Ik heb met mijn stagebegeleider op stage afgesproken dat ik bij de doelgroepwerving actief zal zijn, ik zal ook onderzoek gaan doen naar deze nieuwe doelgroep voor het theater. Daarnaast ga ik helpen met de marketing en uiteindelijk ook met het ontwikkelen van de workshops! Dus ik kijk er enorm naar uit! Daarnaast heb ik met mijn stagebegeleider (Anna) afgesproken dat ik 2 dagen bij Minding The Gap werk, een project waarbij jongeren die net in het land zijn geholpen worden om meer zelf vertrouwen en kennis van de taal etc. te krijgen! Ook erg leuk natuurlijk en dat zou ook goed zijn voor mijn begeleiding/workshop geef skills!

Vorige week heb ik geholpen met de marketing rondom de nieuwe aanpassingen aan de voorstellingen voor blinden en doven. En daar heb ik een hele fijne marketing voor binnen gehaald, namelijk een site die ons wil promoten op hun site en zij hebben een vaste groep doven/slecht horenden die altijd naar een ander theater gaan, maar die ook graag naar ons die willen komen. Dit zal dus waarschijnlijk een nieuwe vaste groep bezoekers worden! Spannend! Ik was zo trots joh toen die vrouw zo enthousiast terug mailde! Daarnaast hebben we donderdag de flyers voor de scholen voor Red Velvet en Arabian Nigts eruit gestuurd! Super tof, want ik had die week ervoor veel gewerkt aan de contact-lists van de scholen. Dat voelde echt goed om te voelen dat het ergens goed voor is geweest en dat de lijst bleek te werken!

Verder heb ik even goed gezeten met Anna voor de 'tasks' die ik dus ga doen de komende periode, Arabian Nights en Minding The Gap, zodat ik mijn leerdoelen en competenties kan behalen en zij ook een grote hulp extra hebben!

Daarnaast heb ik afgelopen week ook twee keer yoga lessen gevolgd! Het was echt heerlijk, eindelijk weer wat beweging met mijn lichaam (en niet enkel mijn benen op de trappen in de metro)! Op maandag avond heb ik Vinyasa Flow gevolgd, echt heerlijk, de meeste oefeningen kende ik al dus dat was goed om even te wennen aan de lessen in het Engels! Op woensdag ochtend heb ik de ochtend klas van 07.30am!!!!!!!!!!!!! genomen! Oke, ik ben niet bepaald een 'ochtenden zijn mijn beste moment van de dag'-mens. Maar ik moet toegeven dat dit me juist heel wakker en alert maakte, dus eigenlijk was het heel prettig! Het liefst wil ik die klas morgen weer doen, alleen moet ik dan ook verhuizen en ben ik jarig, dus moet even kijken of het mogelijk is! Anders kijk ik of ik donderdag en vrijdag een les kan doen. Het liefst wil ik twee keer per week een les volgen, alleen deze week komt het er al niet helemaal van omdat ik moet verhuizen en ik gister avond terug ben gekomen uit Nederland. Maar toch, ik blijf erbij, twee keer per week om lekker fit en vitaal te blijven!

Ja ja, je las het net goed een weekendje naar huis. Het klinkt echt enorm decadent als ik het hardop zeg, en dat was het ook! Mijn moeder was zo lief geweest om mijn ticket te betalen zodat ik zondag naar het feest van Ad en Ella kon. Ad en Ella zijn voor mij eigenlijk mijn opa en oma. Ik heb mijn opa en oma van mijn moeders kant jammer genoeg nooit gekend, maar Ella is de zus van mijn oma, dus het voelt alsof zij mijn oma is. En Ad is mijn opa, hij keurt de vriendjes goed of af! Haha, ik denk dat Sjoerd behoorlijk goed gekeurd is aangezien Ad beloofd heeft de koffie op onze bruiloft te betalen! Haha! Daar houden we je aan hoor Ad!

Zondag was hun 51-jarig huwelijksfeest. We hebben heerlijk gegeten in 'Huis ter Duin' in Noordwijk aan Zee! Het was echt heel fijn om zoveel familie te zien en te spreken! Het voelt altijd zo warm om bij mijn familie van mijn moeders kant te zijn. En dan te bedenken dat we elkaar pas weer sinds 10 jaar zien. Ik ben ze zeer dankbaar voor de warmte en liefde die iedereen geeft! Mijn moeder gaat met Marise, haar nicht, wellicht een reunie organiseren, ik kijk er nu al naar uit om alle neven, nichten, ooms en tantes weer te zien!

Het weekend thuis was natuurlijk helemaal verwend worden en genieten van het thuis zijn. Sowieso ben ik in Huis ter Duin behoorlijk gepamperd, maar ook bij mijn moeder ben ik verwend! Mijn moeder kan als de beste koken en heeft altijd de lekkerste dingetjes in huis, dus een lunch is al een feest. Eigenlijk begint het al bij het ontbijt met een goed gevulde fruit schaal! 's Avonds Mosselen of andere heerlijke gerechten. Dus ik heb mijn buikje goed rond gegeten en ben weer klaar voor een stage week! (Al ben ik vanochtend veel te vroeg opgestaan aangezien ik mijn telefoon en horloge nog niet op Londense tijd had ingesteld, vandaar dat ik deze blog zo vroeg post! Ik had een uurtje extra deze morgen!)

Liefs uit Londen,
Eva

  • 27 September 2012 - 08:33

    Helena:

    Woow dat klinkt echt heel leuk die arabian night show!! Ik heb super veel zin in ons weekendje londen! Misschien kunnen wij wel een keertje mee naar yoga ;)

    Kuss!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Voor mijn stage in jaar 3 van CMV ga ik naar Londen!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 20365

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 27 Januari 2014

Berlin

28 Augustus 2012 - 14 Januari 2013

Stage in Londen!

Landen bezocht: