Daar ga ik dan! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Eva Breugel - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Eva Breugel - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan!

Blijf op de hoogte en volg Eva

27 Augustus 2012 | Nederland, Rotterdam

Na ruim een half jaar bezig te zijn geweest met de voorbereiding voor mijn stage in Londen is het dan bijna zo ver! Morgen vertrek ik eindelijk naar Londen. Vorig (school) jaar is snel voorbij gevlogen. Ik weet nog dat ik met mama naar Londen ging en daar langs zou gaan bij een organisatie om met hen te spreken over een mogelijke stage. Het gesprek verliep goed, niet zoals ik voorbereid had, maar zo verloopt het nooit, toch? Ik moest wel even wennen aan het snelle Britse Engels, al helemaal toen een achtjarig jongetje iets aan mij vertelde met een enorm Londens accent waar ik geen snars van begreep. God, wat voelde ik me te kakken gezet dat ik aan een achtjarige moest vragen 'wat zeg je?' Dat belooft wat voor mijn stage dacht ik nog. Aan het eind van het gesprek schudde Gillian mij de hand, 'Let's do it!' Was haar besluit. En dat terwijl ze aan het begin nog had gezegd dat ze niet wist of ze wel tijd had voor een stagiair. Ik was nogal in de war even maar natuurlijk helemaal blij!

Eenmaal thuis aangekomen begon het regelen. Met school moest er van alles geregeld worden, mijn Erasmusbeurs, mijn ov-kaart tijdelijk stopzetten, etc. etc. Zelfs in de vakantie moesten er nog enkele contracten ondertekend worden, het wachten vanuit Londen was soms niet te houden, al helemaal niet wanneer bleek dat soms mailtjes niet aan waren gekomen, of toen ik even vergeten was dat de Jubilee van de Queen daar gaande was. Maar uiteindelijk is tot nu toe alles goed gekomen.

Vandaag mijn koffers pakken (ja ik pak altijd echt last-minute!) en zorgen dat alle papieren op orde zijn. Morgen middag zit ik dan in mijn tijdelijke appartement midden in Londen, Soho! I keep you updated!

Liefs,
Eva

  • 27 Augustus 2012 - 11:07

    Carli:

    lieve eva,

    wat spannend he maar gelukkig wel dicht in de buurt, tenminste zo voelt het als je aan engeland denkt. Nou met spanning wacht ik de verhalen af, heel fijne tijden veel liefs voor jou carli

  • 27 Augustus 2012 - 16:10

    Milou:

    Goeie reis! :) xx

  • 27 Augustus 2012 - 18:43

    Manon:

    Hele goede reis en heel veel plezier!
    liefs xx

  • 27 Augustus 2012 - 18:59

    Angelique:

    Ha Eva,

    Goede reis en heel veel succes met je stage.
    Maar ook vooral genieten van Londen.

    X en liefs

  • 27 Augustus 2012 - 19:23

    Eline:

    Hoi lieverd,
    Wat leuk dat we je mogen meegenieten van je avonturen! Spannend dat het nu echt zover is! Ontzettend veel plezier en geluk, ga er een onvergetelijke tijd van maken. Dikke knuffel Eline

  • 29 Augustus 2012 - 16:54

    Helena:

    Lief! Super jammer dat ik je niet meer gezien heb maar hopelijk in oktober!! Ben heel benieuwd naar wat voor een leventje je daar tegen die tijd al voor jezelf hebt opgebouwd.
    Bedankt voor de geweldige kaart die ik gister ontving en heel leuk dat ik op deze site al je verhalen kan volgen!

    Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Voor mijn stage in jaar 3 van CMV ga ik naar Londen!

Actief sinds 27 Aug. 2012
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 20354

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 27 Januari 2014

Berlin

28 Augustus 2012 - 14 Januari 2013

Stage in Londen!

Landen bezocht: